O metodě

FYZIO Aktiv využívá vlastní efektivní propracovaný přístup celostní terapie k péči o vaše tělo. Díky unikátnímu pohybovému konceptu AKTIVNÍ fyzioterapie vám naši fyzioterapeuti ukáží novou cestu, jak se dlouhodobě zbavit obtíží a vést zdravý život.

spiralni-dynamika-top

Tato metoda staví na švýcarském terapeutickém konceptu Spiraldynamik® a našich zkušenostech s učením pohybu a motivací klientů. Máme zkušenosti jak s péčí o profesionální a amatérské sportovce, běžné smrtelníky, tak o zdravotně postižené osoby.

Tento přístup je založen na:

• pochopení příčin vašich problémů s pomocí terapeuta
  • aktivní spolupráci mezi klientem a terapeutem
  • respektování individuálních potřeb
  • mezioborové spolupráci mezi fyzioterapeutem, masérem, trenérem

V našem centru vám pomůžeme odstranit příčiny problémů a zamezit jejich návratu díky integrování zdravých návyků do každodenních činností jako je chůze, čekání na tramvaj, běh, jóga či golf nebo třeba i celodenního sezení u počítače na kancelářské židli. Soustředíme se na to, aby terapie měla dlouhodobý efekt a abychom zabránili opakování vašich problémů.
V našem centru ctíme zásady samotné anatomické struktury lidského těla a věříme v jeho geniální schopnost učit se a regenerovat. S pomocí našich terapeutů dokážete objevit tyto schopnosti a navrátit se ke zdravému pohybu bez bolesti a být znovu spokojeni s vlastním tělem.

Díky této moderní fyzioterapeutické metodě se nám daří:

• odstraňovat bolesti a předcházet jim
  • dlouhodobě odstraňovat vaše obtíže
  • kompenzovat jednostrannou zátěž vašeho organismu
  • zvyšovat spokojenost s vlastním tělem
  • podporovat vaše celkového zdraví
  • navrátit vás k běžnému, ničím neomezenému zdravému životu

Naším cílem není vás nutit zásadně změnit váš životní styl, ale ukázat jednoduchá řešení, která zlepší kvalitu vašeho života.